معرفی کفپوش وینیفلکس

معرفی کفپوش وینیفلکس

با توجه به این تنوع گسترده کاملاً طبیعی است که افراد یک سردرگمی خاصی را در مورد انتخاب کفپوش خود پیدا کنند. در این بین با توجه به آنکه قیمت کفپوش وینیفلکس pvc کاملاً متعادل و مقرون به صرفه می باشد در نتیجه بسیاری از افراد استفاده از آنها را ترجیح می دهند. از طرفی این کفپوش ها دارای نمایی بسیار زیبا و براق هستند که محبوبیت آن‌ها را چندین برابر می‌کند.

مبلمان و دکوراسیون منزل ممکن است در طولانی مدت دچار تغییر شوند اما پوشش های موجود در سطح کف بعد از اجرای اولیه لازم است که به مدت چندین سال متوالی بدون تغییر باقی بماند. به همین دلیل لازم است که انتخاب صحیحی در مورد آنها داشته باشیم. معمولاً گزینش کفپوش برای منازل نمی تواند کار آسانی باشد. چرا که تنوع بالایی در بازار وجود دارد که می توان به کفپوشهای سنگی، چوبی، کاشی یا سرامیکی و کفپوش وینیفلکس pvc اشاره کرد.

با توجه به این تنوع گسترده کاملاً طبیعی است که افراد یک سردرگمی خاصی را در مورد انتخاب کفپوش خود پیدا کنند. در این بین با توجه به آنکه قیمت کفپوش وینیفلکس pvc کاملاً متعادل و مقرون به صرفه می باشد در نتیجه بسیاری از افراد استفاده از آنها را ترجیح می دهند. از طرفی این کفپوش ها دارای نمایی بسیار زیبا و براق هستند که محبوبیت آن‌ها را چندین برابر می‌کند.

کفپوشهای وینیفلکس pvc معمولاً با عنوان کفپوش های وینیل نیز شناخته می شوند این کفپوش ها سازگاری بالایی با آب و هوای مختلف دارند کفپوش های وینیل از ترکیبات پلی وینیل کلراید یا پی وی سی ساخته شده اند. سبک ها و طرح های مختلفی در الگو های بسیار جذاب برای این نمونه از کفپوش ها در دسترس می باشد که این تنوع باعث می‌شود پاسخگوی هر ذوق و سلیقه‌ای باشند.

مشخصات فنی کفپوش وینیفلکس کلاسیک

  • نام کفپوش : وینیفلکس VINYFLEX
  • ضخامت کفپوش : ۲ میلی متر 
  • عرض هر تایل کفپوش : ۹۱٫۵ سانتی متر
  • طول هر تایل کفپوش : ۱۵ سانتی متر
  • دارای ابعاد لمینتی ۲۰ * ۱۲۰ سانتی متر
  • تعداد کفپوش در هر بسته : ۲۴ تایل
  • سطح پوشش هر بسته کفپوش : ۳/۳۴ مترمربع
  • سبک،عایق سرما و گرما
  • لاک pur ضد خش
  • نظافت راحت
  • مسکونی
  • قابل استفاده در ساختمانهای مسکونی و اداری کم تردد با کیفیت اجرای بسیار بالا می باشد.

**پرفروش ترین کفپوش مسکونی وینیفلکس با تنوع طرح**

ارسال کفپوش و چسب به تمام ایران انجام می شود.

*شرکت دکوراسیون داخلی اکازیون دیزاین، نماینده اصلی فروش انواع کفپوش وینیفلکس مسکونی و اداری در تهران، آماده ارائه سرویس به مشتریان و همکاران می باشد.*

 

قیمت کفپوش وینیفلکس

مهمترین مزیت کفپوش وینیفلکس ارزان بودن آنهاست. اگرچه قیمت کفپوش وینیفلکس پایین می باشد اما مزیت های آن ها به مراتب بالاتر میباشد. این ویژگی برای بسیاری از خریداران یک اولویت اصلی محسوب می‌شود چرا که بودجه برای همه بسیار مهم است. اکثر افراد به دنبال محصولاتی هستند که علیرغم کیفیت بالایی که دارند دارای قیمت متعادل نیز باشند اصولاً کفپوش هایی که دارای قیمت بسیار بالایی هستند قطعاً از مخاطبین کمتر نیز برخوردار می باشند و تنها یک عده قلیلی هستند که به سمت خرید این کفپوش ها روی می آورند.

خوشبختانه کفپوش های وینیفلکس به دلیل وفور مواد اولیه در ساخت خود از یک قیمت مناسبی برخوردار هستند که این اجازه را به همگان می دهد که بتوانند یک مجموعه وسیع از این محصولات را خریداری کنند. برای اینکه شما بتوانید یک سری اطلاعات دقیق در مورد قیمت کفپوش وینیفلکس به دست آورید سعی کردیم یک جدول جامع و کافی را در مورد قیمت این کفپوش ها تدارک ببینیم که می تواند تمامی سوالات شما را در ارتباط با قیمت کفپوش وینیفلکس پوشش دهد.

کاربردهای کفپوش وینیفلکس pvc

یکی از سوالات رایجی که در مورد کفپوش وینیفلکس pvc همواره مطرح می‌شود این است که در چه نواحی و مناطقی می توان از این نوع کفپوش ها استفاده و بهره‌برداری کرد. پاسخ به این سوال جوانب گسترده‌ای را در بر می‌گیرد. زیرا بستگی به نوع محیط دارد که آیا موقعیت مورد نظر جزو مکان های پر تردد و یا کم تردد محسوب می شوند. معمولاً کفپوش وینیفلکس pvc برای مناطق کم تردد مناسب هستند و می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

در موقعیت هایی از منزل که احتمال بروز نشتی سیالات و رطوبت وجود دارد مانند اتاق های رختشویی، بخش رختکن حمام و آشپزخانه گزینه های مناسبی برای استفاده از آنها محسوب می شود. البته این بدین معنا نیست که شما نمی توانید آنها را در نقاط دیگری از خانه استفاده کنید بلکه بر عکس، تمام اتاق ها و سالن های پذیرایی و از این قبیل نواحی که جزو نقاط اصلی در خانه محسوب می‌شوند می‌توانند پذیرای این نوع از کفپوش ها باشند.

 

انواع کفپوش وینیفلکس:

۱- کفپوش وینیفلکس pvc یا تایل وینیل (vinyl tiles)

تایل وینیل ها معمولاً به شکل مربعی هستند و این قابلیت را دارند که از لحاظ ظاهری شبیه سنگ ها و یا سرامیک های واقعی باشند. این ویژگی باعث می شود که شما با یک هزینه اندک به گونه‌ای وانمود کنید که از کفپوشهای سنگی استفاده کرده‌اید. اگر به هر نحوی آسیبی در یک بخش از اشکال مربعی ایجاد شود شما می توانید به راحتی آن قطعه مورد نظر را جدا و جایگزین کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در زمان خرید چند قطعه اضافه تر را خریداری کنید تا در صورت بروز آسیب بتوانید آن را جایگزین کنید.

۲- ورق های pvc یا وینیل (vinyl sheet)

ورق های وینیل تشکیل شده از رول های به نسبت بزرگی هستند که می توانند متناسب با سایز محیط برش داده شوند. به همین دلیل با این تکنیک دیگر ضایعاتی از کفپوش ها باقی نخواهد ماند و می‌توانید یک صرفه‌جویی اساسی در مصرف کفپوش ها ایجاد کنید. مزیت استفاده از ورق های وینیل به این صورت است که کاملا یک تکه هستند و برخلاف سایر نمونه ها به صورت چند تکه روی سطوح اعمال نمی شوند.

۳- نوارهای کفپوش pvc یا وینیل (vinyl plank)

این نمونه از کفپوش وینیفلکس به صورت نوارهای باریک و بلندی هستند که بر روی سطوح قرار می گیرد. غالباً دارای شمایل و ظاهری چوبی هستند که از این نظر می توانند دکوراسیون محیط را ارتقا دهند. نصب چندان سختی را ندارد و تنها کافی است با تنظیم نوارها در سطح و ایجاد تراز میان نوارها آن ها را در بستر کار قرار دهید. البته لازم است که یک سری نکات ریز و فنی را که اکثر تکنسین های اجرایی از آن آگاه هستند رعایت کنید تا نتیجه مطلوبی از نصب کفپوش ها شاهد باشید.

کفپوش وینیفلکس کلاسیک ۲ میل با پائین ترین قیمت بازار در دکوراسیون داخلی اکازیون دیزاین، نمایندگی فروش انواع کفپوش پی وی سی مسکونی، اداری، تجاری، ورزشی و بیمارستانی،عرضه می شود. این کفپوش از انواع کفپوش تایلی بوده و با ضخامت ۲ میل و در ۲ اندازه ساده و ابعاد لمینتی برای استفاده مسکونی تولید می شود. نصب این نوع کفپوش مسکونی با چسب کفپوش وینیفلکس (به صورت گالنهای ۱۰ و ۴ کیلویی) که چسبی با کیفیت بسیار بالا، سفید و بدون بو می باشد، انجام می شود.

 

 

مزیت های استفاده از کفپوش وینیفلکس

کفپوش وینیفلکس به جهت جنس پلیمری خود مزیت های بسیار زیادی را برای شما دارد. در واقع اهدافی که برای استفاده از این کفپوش ها دنبال می شود در وهله اول اصلاح سطوح کف و برطرف کردن نقایص آن می باشد. از طرفی مهمترین دلیل دیگر این است که بتوانیم ظاهر محیط را نسبت به قبل قدری بهتر کنیم. بسیاری از افراد تصور می کنند که سطوح کف چندان تاثیری در محیط ندارد اما این موضوع کاملا برعکس است.

یعنی زمانی که شما وقت و زمان کافی برای پوشش دهی سطوح کف با استفاده از کفپوش pvc صرف کنید نتیجه کار بسیار خیره کننده خواهد بود. چرا که در آن صورت می‌توانید پیشرفت ظاهری و دکوری منزل خود را مشاهده کنید. اما اینها تنها مزیت های کفپوشهای وینیفلکس نیست در ادامه سعی می کنیم چندین مورد از مزیت های این نوع از کفپوش های پلیمری را ذکر کنیم.

۱- دوام و پایداری بالای کفپوش وینیفلکس pvc

اصولا ترکیبات پی وی سی به داشتن دوام و پایداری طولانی مدت معروف هستند. با توجه به جنس پلیمری و الاستیکی خود به راحتی می توانند در برابر تنش ها، نیرو ها و فشارهای محیطی مقاومت لازم را داشته باشند. اگر می خواهید وسایل و تجهیزات به نسبت سنگینی را در خانه قرار دهید هیچ مانعی وجود ندارد. شما می توانید هر نوع وسیله ای را که تمایل دارید در خانه استفاده کنید روی این کفپوش ها قرار دهید. این وسایل می تواند کمدها، انواع وسایل دکوری و موارد مشابه باشد.

تنها موضوع مهمی که در مورد دوام و پایداری این کفپوش ها وجود دارد این است که نباید تحت اعمال عناصر تیز قرار گیرند. چرا که بدنه و سطح کفپوش های پلیمری چندان سخت نیست و می توانند در برابر اجسام و وسایل فلزی برنده آسیب پذیر باشند. بنابراین دقت لازم را داشته باشید که اجسام نوک تیز را در تماس با کفپوش ها قرار ندهید.

۲- اجرای سهل و آسان کفپوش وینیفلکس

کفپوش وینیفلکس pvc از جمله پوشش های کف میباشد که اجرای بسیار سهل و آسانی دارد. اگر بخواهیم یک مقایسه اساسی در مورد این نوع کفپوش ها با دیگر کفپوش ها مانند پارکت لمینت داشته باشیم باید این نکته را عنوان کنیم که نوع پی وی سی پوشش های کف انعطاف پذیری بالایی در زمان نصب دارد. شما میتوانید این کفپوش ها را بر روی بتن نیز اجرا کنید که این در نوع خود یک مزیت بسیار مهم محسوب می شوند.

اگر قبلاً بر روی کف سازه از کفپوش های دیگر استفاده کرده اید و اکنون دچار آسیب شده اند جای هیچ نگرانی وجود ندارد شما میتوانید کفپوش وینیفلکس را بر روی همین کفپوش های قدیمی اجرا کنید. در بسیاری از موارد کفپوش هایی که دچار آسیب شده اند در مواردی شاید نیاز به تعویض و جایگزینی را داشته باشند. به دلیل آنکه عملیات جایگزینی کفپوش های قدیمی می تواند از لحاظ هزینه سنگین باشد لذا پیشنهاد می‌شود که از کفپوشهای pvc بر روی آنها استفاده کنید تا علاوه بر نتیجه زیبا تر بتوانید هزینه های خود را نیز مدیریت کنید.

۳- ضد آب بودن کفپوش وینیفلکس

موضوع ضدآب بودن برای هر نوع کفپوشی از شدت اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما اگر بخواهید از هر نوع کفپوشی مانند کفپوش اپوکسی، پارکت و یا مواردی از این دست استفاده کنید حتماً باید موضوع ضد آب بودن آن ها را نیز مدنظر قرار دهید. زیرا سطوح کف از جمله بسترهایی می‌باشد که به طور طبیعی با سیالات ممکن است برخورد داشته باشند که این برخورد می تواند به دلیل سهل انگاری ایجاد شود که کاملا اجتناب‌ناپذیر است. به طور مثال زمانی که شما در آشپزخانه هستید امکان دارد ظرف آبی به زمین ریخته شود که اگر پوشش کف ما نتواند در برابر این نوع اتفاقات مقاومت لازم را داشته باشد نه تنها کفپوش مورد نظر شما کارایی لازم را ندارد بلکه می تواند شرایطی را مهیا کند تا رطوبت به سطوح زیرین و کف نفوذ کند که در نهایت تخریب ساختاری اساسی را در سطح زیر کفپوش شکل خواهند داد.

خوشبختانه کفپوش وینیفلکس به لحاظ جنس پلیمری به گونه‌ای فرموله شده اند که کاملا در برابر سیالات مقاوم باشند و بتوانند خاصیت ضد آب بودن را به طور کامل احیا کنند. البته موضوع نصب این قطعات پلیمری در کف نیز از جهاتی می تواند میزان ضد آب بودن آنها را تقویت کند. زیرا اگر مراحل نصب به درستی اجرا نشود و احیاناً روزنه یا درزی در میان نوار های کفپوش وجود داشته باشد دیگر نمی توان آن خاصیت ضد آب بودن ایده‌آل را از آنها انتظار داشت.

۴- قابلیت تمیز کاری بر روی کفپوش وینیفلکس

بعد از نصب هر نوع کفپوشی این احساس همواره وجود دارد که یک عملیات تمیز کاری را بر روی آنها انجام دهید. سطوح کف معمولا بیشترین تماس را با عوامل محیطی برقرار می کنند. حال آنکه سطوح دیواری به این صورت نیستند و چندان تماس فیزیکی با عوامل بیرونی ندارد. بنابراین کاملا طبیعی است که این سطوح پس از مدتی نیاز به نظافت و شستشو را داشته باشند. کفپوش وینیفلکس به جهت جنس پلیمری خود شرایطی را برای شما مهیا می کند تا بتوانید با استفاده از وسایل نظافتی رایج اقدام به تمیز کردن آن ها کنید.

معمولاً پیشنهاد می شود که از شستشو با آب زیاد بر روی این کفپوش ها خودداری کنید و حدالامکان از الیاف های نمدار استفاده کنید. البته باید این نکته را عنوان کنیم که کفپوش های وینیفلکس ذاتا ضد لک هستند و هر نوع ماده روغنی، غذایی، مواد اسیدی و غیره که روی آن ریخته شوند قابلیت پاکسازی با یک دستمال ساده را دارند.

۵- سبک بودن کفپوشهای وینیفلکس

اگر یک قطعه یا ماده‌ای که قرار است بر روی سطوح کف اجرا شوند دارای وزن پایینی باشند طبیعتاً مراحل اجرا و نصب آسانی خواهند داشت. بسیاری از افراد تصور می کنند زمانی که یک ماده سبک است پس حتما دارای چگالی پایینی است و ممکن است این گونه قلمداد شود که ماده مورد نظر از استحکام پایینی برخوردار است. اما باید بگویم که به هیچ عنوان اینگونه نیست کفپوشهای وینیفلکس در عین سبک بودن دارای مقاومت و سختی ساختاری استانداردی هستند.

۶- شرایط نگهداری سهل و آسان

برخی از کفپوش ها دارای حساسیت بالایی هستند به همین دلیل نیاز به نگهداری و توجه بیشتری دارند تا دچار آسیب نشوند. تنها کاری که شما باید در نگهداری کفپوش وینیفلکس انجام دهید این است که به طور مرتب روی آن را جارو کنید و اجازه ندهید آلاینده های محیط مدت زیادی بر روی آنها قرار گیرند. از طرفی به طور منظم سعی کنید با یک دستمال مرطوب روی آنها بکشید تا همیشه درخشان و شفاف باقی بمانند.

 

اهمیت آماده سازی سطح قبل از اجرای کفپوش وینیفلکس

یکی از نکات مهمی که در اجرای کفپوش وینیفلکس همواره اهمیت دارد این است که ما باید یک آماده سازی اساسی در سطح کف انجام دهیم تا بتوانیم این کفپوش ها را به بهترین شکل در کف بچسبانیم. از آنجایی که از یکسری مواد چسبی در نصب و اتصال کفپوش های وینیفلکس استفاده می شود لازم است که از خشک بودن سطح کف مطمئن شویم. بنابراین وجود هرگونه رطوبت و یا سیال در کف یک سازه می‌تواند عملیات نصب و اتصال تایل های کفپوش وینیفلکس را مختل کند.

وجود هرگونه آلودگی، مواد چرب یا روغنی می تواند شدت چسبندگی تایل های کفپوش را کاهش و یا از بین ببرد. همچنین وجود خوردگی های سطحی، سوراخ های ریز یا درشت همگی عواملی هستند که باید ابتدا به ترمیم و اصلاح آنها بپردازیم و سپس با اعمال چسب های مخصوص تایلها را روی سطح کف قرار دهیم. مراحل آماده سازی سطح جزو مهم‌ترین اقدامات میباشد که تکنسین های نصب انواع پوشش های کف از قبیل کفپوش وینیفلکس هرمس یا کفپوش وینیفلکس مرمریت و گرانیتی و سایر نمونه های کفپوش به خوبی می توانند آن را اجرا کنند.

چگونگی انتخاب صحیح کفپوش وینیفلکس

انتخاب کفپوش وینیفلکس برای یک محیط بخصوص یک فرایند تخصصی می باشد. اگرچه شما می توانید در مورد طرح و رنگ این کفپوش ها نظر خود را به فروشنده ارائه دهید اما اگر میخواهید دکوراسیون جدید و بسیار زیبایی را در محیط خود که می تواند منزل و محیط اداری باشد ایجاد کنید حتماً باید به نظرات کارشناسی افراد با تجربه در حوزه دکوراسیون توجه کنید. این افراد برای آنکه یک کفپوش وینیفلکس مناسب را به شما معرفی کنند المان های متعددی را در نظر می‌گیرند.

اینکه شما کفپوش را برای منزل می خواهید و یا اینکه می خواهید آنها را در محیط اداری یا آفیس ها استفاده کنید. آن را برای اتاق خواب تدارک دیده اید و یا اینکه قصد استفاده در آشپزخانه را دارید. اینها سوالاتی است که کارشناسان باید به پاسخ آن برسند تا بتوانند مناسب ترین کفپوش را به شما معرفی کنند. از لحاظ طرح و رنگ نیز معمولاً عناصر مختلف موجود در محیط مانند نوع دیوارپوش ها یا رنگ دیوارها، تجهیزات و مبلمان منزل و همه این ها مد نظر قرار می گیرد. با در نظرگیری اینها میتوانید یک کفپوش هماهنگ و با طرح سازگار را خریداری کنید.

 

توجه به برند کفپوش ها

برند کفپوش و اینکه شما از چه شرکتی این محصولات پرکاربرد و ضروری را خریداری می کنید همواره اهمیت دارد. در واقع استاندارد بودن کفپوش جزو اولویت‌های اصلی محسوب می‌شود. به طور مثال اگر شما بخواهید کفپوش غیر استاندارد و ارزان قیمت را تهیه کنید قطعاً در یک مدت زمان کوتاه مجدداً باید هزینه هایی را جهت تعمیر و یا ترمیم آنها صرف کنید.

همانطور که گفته شد برند وینیفلکس یک شرکت تولید کننده داخلی با استانداردهای بین المللی می باشد که در حوزه تولید کفپوش وینیفلکس توانسته است با شرکت های بین‌المللی رقابت کند. بنابراین شما از خرید این برند اطمینان کامل داشته باشید. همچنین دانش ساخت کفپوش های استاندارد به طور کامل در داخل کشور وجود دارد به همین دلیل شما میتوانید به برند های داخلی نسبت به برندهای خارجی اعتماد بیشتری داشته باشید.

مشاوره قیمت ، خرید و نصب کفپوش وینیفلکس از اکازیون دیزاین

  • هموطنان ما در سایر شهرها نیز می توانند  سمپل انواع کفپوش وینیفلکس را از ما دریافت و اقدام به فروش این کفپوش خاص و با کیفیت نمایند.
  • به منظور سرویس دهی بهتر به مشتریان، بازدید از محل پروژه و اندازه گیری دقیق، رایگان انجام می شود.
  • به جهت صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان، سمپل کفپوش وینیفلکس در محل ارائه و برآورد اولیه قیمت، انجام می شود.
  • طراحی ۳ بعدی توسط تیم طراحان شرکت، رایگان انجام  و با تأیید نهایی کارفرما اجرا می شود.
  • کارشناسان شرکت در مدت اجرای پروژه، مشاوره، نظارت و همراهی خود را از مشتریان، دریغ نخواهند کرد.
  • نصب توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین و متناسب ترین زمان پیشنهادی کارفرما، انجام می شود.
  • انواع کفپوش پی وی سی  PVC  مسکونی، اداری، تجاری، ورزشی و بیمارستانی ارزان و با کیفیت، زیر قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

تمامی محصولاتی که دراکازیون دیزاین به خریداران ارائه می شود همگی از بالاترین سطح استاندارد و کیفیت برخوردار هستند. به همین دلیل می توانیم به طور قطع دوام و پایداری آنها را در صورت استفاده صحیح به مدت چندین سال متوالی تضمین کنیم. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و همچنین دریافت مشاوره تخصصی از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
پیمایش به بالا